BiG_BosS مدير ومؤسس المنتدى
الدولة : الجنس : مزاجى : عدد المساهمات : 5684 نقاط النشاط : 14074 تاريخ التسجيل : 07/01/2010 الموقع : NeverLand
| موضوع: كلمات اغنية Love Never Felt So Good Michael Jackson 17th مايو 2014, 16:46 | |
| "Love Never Felt So Good"Baby, love never felt so goodAnd I'd die if it ever couldNot like you hold me, hold meBaby, love never felt so fine And I'd die if it's never mine, not like you hold me, hold meAnd the nights gonna be just fine,Gotta fly, gotta see, gotta beI can't take it,Cause baby, everytime I love you, in and out of my life, in out baby,Tell me, if you really love me it's in and out my life in out babySo baby, yes, love never felt so good.Baby, love never felt so fineAnd I'd die if it never mine Not like you hold me, hold meBaby, love never felt so good And I'd die if it's ever could, not like you hold me, hold meAnd the nights gonna be just fine,Gotta fly, gotta see, can't believeI can't take it, causeBaby everytime I love you its in and out my life in out babyTell me, if you really love me its in and out my life driving me crazyBaby, love never felt so good And I'd die if you never mineNot like you hold me, hold meAnd I'd die if it ever could, not like you hold me, hold meAww baby love never felt so fine,And I'd die if you're mine all mineNot like you hold me, hold meAww baby love never felt so good, (soo good)And I'd die if it ever couldNot like you hold me, hold me,And the nights gonna be just fine,Gotta fly, gotta see, can't believeI can't take it, causeBaby everytime I love you its in and out my life in out babyTell me, if you really love me its in and out my life driving me crazy'cos baby, love never felt so good Felt so good aw yeah,Never felt so good,Felt so good,Never felt so good,Never felt so good yeah yeah,Never felt do good uh huh,Never felt so good,Alright that's fine...لتحميل البوم Xscape نسخة أصلية Deluxeع الرابط >>> هـــــــــنــــــــــا |
|
memogo مشرف الأقسام الدينية و قسم الصور العام
الدولة : الجنس : مزاجى : عدد المساهمات : 21090 نقاط النشاط : 41433 تاريخ التسجيل : 14/01/2010
| موضوع: رد: كلمات اغنية Love Never Felt So Good Michael Jackson 21st مايو 2014, 13:52 | |
| شكراااااااااااااااااا شكرااااااااااااااااااااااا شكرااااااااااااااااااااا لك ياكينج حصريات مايكل جاكسون وتقبل مرورى ياغالى
|
|